sre - 22.10.2008,22. oktobar 2008 16:04:47
mamin sin

Photobucket

 
reče Galadriel Permalink ¤ 7 comments


  • At 22. oktobar 2008 16:33:34, JagodicaBobica

    Lepo, kao da mu se i kosica vidi :)

  • At 22. oktobar 2008 18:01:55, Sizif

    Duša mala.

  • At 23. oktobar 2008 15:53:58, MOJmentalni_kung_fu

    momčina!

  • At 23. oktobar 2008 16:08:11, marija@

    slikica me ostavlja bez reci i daha..
    kakvo cudo prirode :)...
    cestitam iz sveg srca :)...

  • At 23. oktobar 2008 18:20:33, spes

    Danas sam mislila na tebe, draga!!!! Pozdravi dečaka i uživajte! :))))

  • At 23. oktobar 2008 19:02:34, gamet

    moraćete odmah kod frizera, ima dugu kosu :)
    puno pozdrava i sve najbolje vam želim!

  • At 22. novembar 2008 23:21:39, londonka

    Samo da te upozorim da je moja beba kada se rodila izgledala identicno kao na 3D ultrazvuku. Neverovatno je kako je sve vec sada formirano i kako se vidi. Cestitam.

  • uto - 17.06.2008,17. jun 2008 11:33:53
    Mama

    Biću mama još jednog malog čoveka ili žene.

     
    reče Galadriel Permalink ¤ 15 comments


  • At 17. jun 2008 11:43:37, ariel

    nema te, nema pa...bup !

    Sve cestitke !!!

  • At 17. jun 2008 11:50:31, MMMila

    CESTITAM!

  • At 17. jun 2008 11:56:26, Nettle

    CHESTITKEEEEEEEEE!!! :o)

  • At 17. jun 2008 11:56:30, Sizif

    E, ne kaže se tako nego: biću najbolja mama još jednog malog čoveka ili žene. Sve čestitke.

  • At 17. jun 2008 11:59:45, Galadriel

    Hvala, hvala, hvala!!!! A da ću biti najbolja mama, to se podrazumeva :)

  • At 17. jun 2008 12:51:32, etotako

    Bravo majka!

  • At 17. jun 2008 13:13:12, Laluve (Neregistrovan)

    pisemo opravdano odsustvo ;-)

  • At 17. jun 2008 14:01:47, slobodna

    :)) Neka je sa srećom!:))

  • At 17. jun 2008 14:42:40, spes

    Čestitam :) i zavidim :) uživaj :)))))))))

  • At 17. jun 2008 15:05:26, starshine(deleted) (Neregistrovan)

    bjutiful!

  • At 17. jun 2008 15:42:16, teateodora

    bravo mama, čestitke i uživaj:))))

  • At 17. jun 2008 17:32:23, MOJmentalni_kung_fu

    raznjež. bas mi je drago.

  • At 17. jun 2008 17:59:37, dare

    Najlepsi blog koji sam danas otvorio. Cestitam Vam. Ne persiram ti :).

  • At 19. jun 2008 14:09:09, Galadriel

    Poljupci za sve :)

  • At 19. jun 2008 14:13:11, Sanatorijum

    mama, sve najbolje!

  • pet - 14.03.2008,14. mart 2008 9:58:32
    jedan dan u martu

    Nisam htela juče da pišem o njemu. Ali sam jutros pročitala Tanjin post.

    Tek sam nedelju dana radila u banci. Tada smo bili mali, nas tridesetak u nekoliko kancelarija na Novom Beogradu. Kolega je ušao u moju kancelariju, prebledeo, i rekao: "Žena me je sad zvala.... Ubili su Đinđića." Muk. Gledala sam kroz prozor u sive zidove zgrade preko puta i drvo koje počinje da pupi. Tresla sam se.

    Tada nisam mogla ni da zaplačem. Narednih dana sam plakala često. Iako znam da sam morala tako, ne mogu sebi da oprostim što nisam bila u onoj koloni kada su ga sahranili. Sedeli smo svi pred TV-om, i plakala. I shvatala šta su nam uzeli. Dete  mi je bilo malo, zbog nje sam ostala kod kuće, ali svaki korak tih ljudi u koloni sam prelazila. Trebalo je da krenemo sa njom, da prođe taj put i plače sa nama.

    I sad, svakog 12. marta, plačem. A "Ako Srbija stane" gotovo da ne smem da gledam", jer me bolno potseti koliko smo stali. 

    I pričam mom čedu o tome zašto plačem. Jer se rodila zbog nade koju smo zahvaljujući njemu imali da ćemo krenuti napred.

     
    reče Galadriel Permalink ¤ 10 comments


  • At 14. mart 2008 19:09:39, Anoniman (Neregistrovan)

    Čobane, vrati se, ovce tvoje ne mogu bez tebe!

  • At 14. mart 2008 19:12:32, Anoniman (Neregistrovan)

    I još uvlačiti sopstveno dete u priču o rahmetli partijskom šefu, kakva gadost!

  • At 14. mart 2008 23:45:53, brandophobia

    Zbog ovakvih poput "Anonimnih komentatora" nema povlacenja, nema predaje.
    Niko od nas nije birao vreme u kojem ce se boriti protiv zla i gluposti.

  • At 17. mart 2008 11:15:22, Galadriel

    a zbog ovakvih anonimnih, ja opet razmišljam o zelenoj karti......

  • At 17. mart 2008 14:40:12, fbiana

    ima nas josh. mislim zelenih.

  • At 18. mart 2008 13:11:28, Galadriel

    zar i ti, fbi?....eh.....

  • At 21. mart 2008 4:01:35, Anoniman (Neregistrovan)

    Vi sa zelenim kartama (ako ih dobijete), srećan put, široko Vam polje. Čuo sam da na zapadu plaču za recepcionerkama i emancipovanim nezaposlenim domaćicama sa "bolje se udaj" diplomom.

  • At 21. mart 2008 9:23:24, fbiana

    ah, neko ko me dobro zna, pa i voli.

  • At 21. mart 2008 10:14:27, Galadriel

    These anonomous know-alls really amuse me, Fbi:)

  • At 30. april 2008 22:15:35, imber

    razumem te potpuno, zato na izbore

  • čet - 06.03.2008,6. mart 2008 13:28:17
    pametnog li naroda.....

    Mala ilustracija ekstremne poslovne pameti naših "biznismena":

    Softverska firma osnovana u Beogradu,  u kojoj rade građani Republike Srbije, a čiji je osnivač kompanija iz Slovenije, imala je za danas zakazanu prezentaciju u jednoj  velikoj kompaniji u Beogradu. Jutros im je sastanak otkazan uz obrazloženje "nek produže ti vaši Slovenci dalje na Kosovo".

    Just brilliant! 

    A Tuš je rešio da malo "oladi"......

     

     
    reče Galadriel Permalink ¤ 2 comments


  • At 6. mart 2008 14:28:36, dare

    Trebalo nam je 8 godina da priznamo Sloveniju. Oni su za to vreme plakali, nazadovali jedno 10 godina, dok smo mi isli u svetlu buducnost. Predpostavljam da ce opet biti tako.

  • At 6. mart 2008 22:20:19, preslicavanje

    Koliko godina treba miševima da nauče onaj mehanizam: struja-hrana-lavirint?... nama će biti potrebno više vremena da naučimo neke, hm, sitnice...

    Eh da, I have a confessment to make:
    Volim Argeta paštetu više od Carnexa! :)

  • uto - 26.02.2008,26. februar 2008 9:20:26
    Stvarnost

    Odigrala sam Murakamija. u ponoć. Ušla, potom, u njenu sobu da je pokrijem, opet. Udahnula duboko miris šestogodišnjeg sna. Shvatila da je to najstvarnija od svih stvarnosti. Dodir njenog sna.

    Poljubila sam topli obraščić. Osmehnula mi se zatvorenih očiju.

    Svi moji krugovi se tu zatvaraju. Taj život kome sam pomogla da postane. Život za život. 

     
    reče Galadriel Permalink ¤ 12 comments


  • At 26. februar 2008 9:26:26, Gost kod grofice na veceri

    U stvari, treba da bude zivot za... nista (zato sto postoji, po sebi, zivot za srecna sam sto si TI i sto si TU).

    Znam da ti to znas (osecas), ali sam imao potrebu da napisem...

  • At 26. februar 2008 9:39:52, Galadriel

    Razumem. to što sam rekla zapravi to treba da znači. Moj život je dao njoj život, u stvari, pomogao joj da dođe.

  • At 26. februar 2008 9:56:06, niko

    uh, ja musko, pa jos treba da placem sada... ccc :)

  • At 26. februar 2008 10:12:30, marija@

    divno :)...

  • At 26. februar 2008 10:21:27, ariel

    Predivno si to napisala...isto radim...sa osmogodisnjim snom
    :-)
    Neprocenjivo...

  • At 26. februar 2008 10:22:45, christian

    smisao života.

  • At 26. februar 2008 10:46:14, Galadriel

    :))))
    Niko, pravi muškarci ne krija kad plaču:)

  • At 26. februar 2008 12:12:14, londonka

    Ja bih tako volela da i ja to radim jednog dana

  • At 26. februar 2008 12:46:52, Galadriel

    Draga Londonka, baci se onda na posao:)

  • At 26. februar 2008 18:23:41, MOJmentalni_kung_fu

    mama :). a tek murakami...

  • At 26. februar 2008 22:20:52, teateodora

    to su naše univerzalne tabletice. sve liječe:)

  • At 26. februar 2008 22:32:23, Galadriel

    tabletice:)
    i murakami:)

  • uto - 19.02.2008,19. februar 2008 10:43:16
    Sećate li se marta '99?

    Kada sam gledala u njegova leđa dok ulazi u zgradu starog Generalštaba, da se javi po pozivu za mobilizaciju, nešto mi se duboko unutra otkinulo.

    Prethodni dan sam proplakala jer mi je brat od ujaka iz Prokuplja otišao na granicu. Kada sam sva podbula podigla slušalicu i čula grobno siv glas njegovog oca, opet sam se rasplakala. "Hajde, sine, stigao ti je poziv..."

    Neka sada neki drugi biju izgubljene bitke. Neka nekom drugom Kosovo bude srce. Jebite se sa svim svojim patriotizmom. Ja više neću da drhtim iz noći u noć zbog meni najvažnijeg srca u maskirnoj uniformi, u "Pincu" u nekoj vukojebini.

     

     
    reče Galadriel Permalink ¤ 12 comments


  • At 19. februar 2008 11:11:19, Danica (Neregistrovan)

    Sećam se marta, moj muž je dobio poziv i otišao. Zajedno sa komšijama ispili smo u podrumu poneko pićence, nazdravili i on je otišao da se bori , ne protiv Albanaca, nego protiv Nato. Ma, koji patriotizam, muka mi je od patriotizma, gorčinu i bes osećam pogotovu kad se neko busa i grudi i to naglašava, kao i to da je Srbin, da ima slavi u slično. Patriotizam je nešto što se podrazumeva, kao kad voliš svog partnera ili partnericu, svoju decu, roditelje, prijatelje, slobodu i još mnogo štošta.

  • At 19. februar 2008 16:15:03, Nymphadora

    Ali ko će to objasniti idiotima, divljacima? Gomila mojih drugova i vršnjaka, klinci kojima su filmovi isprali mozak, priželjkuju rat, maštaju o tome da odu dole i bore se za Kosovo na koje nikada nisu kročili i koje je davno izgubljeno. S druge strane, znam ljude koji su živeli na Kosovu i kojima se jebe za to da li će se (ili neće) priznati nezavisnost. Jeste cela ta stvar nelagodna i neobična, na neki čudan način neprijatna... Ali čemu svi ovi neredi? Tako se užasno plašim rata. Paničim, paranoišem... Kad bi se samo sve ovo sredilo...

  • At 19. februar 2008 18:49:32, Imber

    tako je pic..a im materina svima! da izvinis na jeziku omaklo mi se

  • At 20. februar 2008 0:37:58, thirstydog1

    bio sam u rezervi kad je bilo nato bombardovanje,tri meseca u nekoj močvari,komarci su mi dušu isisali,a onda onako nervno rastrojen dohvatim onaj moj strašni ubojiti šmajser pa ožeži po avaksima.

  • At 20. februar 2008 10:35:28, Galadriel

    I meni je muka od patriotizma...
    Imber, ovde sme slobodno da se psuje, ako je utemeljeno: pička im materina!
    Thirsty, i koliko si ih oborio? 5, 10?:))))

  • At 20. februar 2008 11:14:56, thirstydog1

    mislim da sam jednog zakačio malo po nogama.

  • At 20. februar 2008 11:23:47, Galadriel

    ništa u glavu? e, jebi ga.....

  • At 21. februar 2008 21:42:11, Anoniman (Neregistrovan)

    Iz tvog bloga se ne moze zakljuciti da si jako obrazovana osoba kao sto procitah u nekom komentaru. Diploma nije merilo prosvecenosti i osvescenosti vec jedna velika laz i sredstvo manipulacije.

  • At 21. februar 2008 23:28:57, Galadriel

    anonimni, smetaju ti psovke, možda? jebi ga, šta da ti kažem, "malo" sam besna. a svoje obrazovanje ne merim diplomom koju imam, već svim onim što sam pročitala, čula, zaključila i otkrila. diploma je samo zgodan način da se lakše probijemo kroz sistem.

  • At 22. februar 2008 2:24:50, Sanatorijum

    josh davne '91. godine cepao sam pivo s kapetanom prve klase, poreklom iz bosne, jednim glavatim brkom, a tek je trebalo da odem u JNA. sranja su vetj krenula, svi su se pribojavali frke u BiH koja je tada josh uvek bila samo u nagoveshtaju. 'je li, kapetane, shta mislite, gde tje biti najgadnije?', pitam ga. 'oko valjeva', kazhe chovek. 'kako oko valjeva?' 'kad sve ovo prodje, a protji tje, najgadnije tje biti u srbiji.' sada ne znam gde je kapetan prve klase ratko raditj, ali duboko se nadam da tada nije bio u pravu...

  • At 22. februar 2008 10:06:50, Galadriel

    Sunny boy, iskreno se nadam da je kapetan prve klase pogrešio.

  • At 22. februar 2008 10:47:44, christian

    nadovezajući se na Sanija:

    još davne '84. zaprepašteno sam punio oružje bojevom municijom na praznik republike, na severozapadu tadašnje države. juna '99., na kraju su samo još nas vijali, vojska i policija već odavno je bila poražena ... i muka mi je više. mislio sam da se neće ponoviti, a eto, bezumlje se ponavlja. samo zato što se nekom, eto baš hoće.

  • ned - 17.02.2008,17. februar 2008 23:12:28
    mooooo!

    Srbijo, majko, dobra si ti, nego su ti deca stoka.....

    Volela bih da pitam sve one kojima je "Kosovo srce Srbije", koji "ne daju Kosovo", koji bi da ga brane, ali samo ako može retorički, šta bi uradili da je Kosovo zaista naše, da je integrisano u Srbiju, da im u skupštini sede Albanci, da im deca uče albanski kao drugi strani jezik u školi, da im se ćerka udaje za Albanca?

    Svi su oni puni priče o Kosovu kao delu naše istorije, ali sasvim zanemaruju činjenicu da 90% kosovskog stanovništva čine Albanci, i da su ti ljudi od Srba uglavnom doživljavali zlo. Ne kažem da nisu i oni to isto radili Srbima, ali da li ti ljudi ikada mogu da ponovo žive zajedno? I da li je ova nacionalistička Srbija, ova radikalska Srbija, uopšte spremna za život sa Albancima? Ti ljudi nisu spremni da žive u istoj državi sa Albancima, ali je "Kosovo u njihovim srcima". Kosovo čine ljudi koji ga naseljavaju, ne samo Gračanica, Dečani, patrijaršija.

    Ja znam da je to realnost koja će nas sačekati, i lično nemam ništa protiv života sa ljudima bilo koje nacionalnosti, samo ako su normalni, tj. ukoliko im cela priča o nacionalnosti ništa ne znači. Ono što me brine je šta će se dešavati sada. Gde će sada krenuti ova razjarena Srbija, i da li ću doživeti da kažem da sam građanka Evrope....

     

     

     
    reče Galadriel Permalink ¤ 47 comments


  • At 17. februar 2008 23:29:52, elektroblog

    eh... sta da ti kazem, ja sam sa kosova. da mi je svejedno, ne mogu to reci. 4 drzave sam promenio i to je mnogo bolesna stvar. ali meni je najbitnije da je moja porodica dobro, da mogu da zivim u svom zavicaju. nadam se da mi to pravo nece oduzeti. znam da je nekima koji su izbegli to onemogucemo, ali ne moze moj zivot da stane zbog toga. ovo sto se danas desilo je ocekiano kao sneg u januaru i februaru i ako se neko pravi da je iznenadjen, onda je on budala.
    ostaje da vidimo kako cemo se postaviti u ovoj situaciji, ali sve mi se cini koliko je huligana na ulicama da nam se ne pise dobro...
    ne znam sta vise da kazem, sve je jasno. i nasi zivoti ne mogu da stanu zbog ovoga.

  • At 17. februar 2008 23:34:03, Zoran (Neregistrovan)

    Ja ću ti reći : nećeš doživeti da kažeš da si građanka Evrope. Mislim, to je realnost, to si mogla i sama da zaključiš.

  • At 17. februar 2008 23:39:36, mr zuko

    Nasi stavovi se poklapaju. Ne bih voleo da albanci sede u nasoj skupstini i da donose zakone, ne bih voleo da albanci studiraju na nasim fakultetima...ovaj dogadjaj je bio ocekivan...ali voleo bih sada da i republika srpska postane nezavisna!

  • At 17. februar 2008 23:40:47, MOJmentalni_kung_fu

    svaka cast, galasdriel.a ovi sto lome po beogradu, bas us nasli nacin da ga brane. ma boli njih k...samo huligani nasli rqazlog za divljanje...uzas,uzas,uzas...

  • At 17. februar 2008 23:42:35, tataduki

    sta da kazem,ja, obicni,svakodnevni, sa brigama sa kojima se borim...treba li sutra da sa slemom i pancirom idem na posao,zatp sto je nekima kosovo u srcu?
    sto ne idu na kosovo, pa nek im tamo bude i u srcu i svuda...
    sto ruse i lupaju po beogradu...a ako su vec ovde, sto ne odu kod voje i velje pa da se njma zale...da sa njima sede i seire nad svojom foteljiranom guzicom...

  • At 18. februar 2008 0:02:45, rdr

    Baš tako... Neće nas Evropa i svet videti, a ni mi Evrope ni sveta... Uostalom, moju generaciju su ubili Milošević i satrapi mu, a sada nas overava Koštunica... Možda jednog dana, naši unuci, ako uopšte uspemo da dobijemo decu, i vide nešto od normalnog života... Mada, i u to sumnjam, bre... Ali, valjda, sad plaćamo cehove za sve ono što su u naše ime radili... Pravda je, u svetu, sve brža i brža, a njen kantar retko greši, jbg...

  • At 18. februar 2008 0:03:37, Bibicko

    Bojim se da nece biti nista od Evrope, makar ne u narednih 10 godina, a mozda i vise. Ovi huligani sjebali su i ono malo dostojanstva koje je Srbija imala (ako ga je imala uopste)...onaj siroti Voja K. smorio masu kao i uvek, sa besomucnim ponavljenjem da je "Kosovo lazna drzava"...koja za to sada vec boli qrac...Tadic se javio iz svog kabineta, pognute glave, kao da se razocarao (mislim - ALO - pa ovo su vec i vrapci znali da ce se desiti)...a na nasu drzavu se ni ne misli....treba krenuti dalje, sta je sa platama, penzijama, troskovima zivota, sta je sa nezaposlenima, sa tajlunima? to je sve u senci, zbog propale stvari - Kosova!
    I zato nas nece biti u Evropi jos dugo...dugoo :(

  • At 18. februar 2008 1:04:36, Zoran (Neregistrovan)

    Ma nema više ničega vrednog ostajanja u ovoj zemlji. Definitivno, pakujem kofere i odlazim. Ne vredi.

  • At 18. februar 2008 1:12:05, Antibljoger_female

    Pa sto se ne radujete, sto ne okacite lepo svi americke zastave i albanske na kola, sto? @Zorane, nije tesko otici, tesko je ostati. Zar vi stvarno mislite da je podvig pljuvati na ovako jadne nacine po svojoj zemlji? I to sada? Sramota.

  • At 18. februar 2008 9:42:19, Galadriel

    Mislim da su me svi ovde pravilno razumeli, sem jedne osobe: Mr. Zuko, ja NEMAM NIŠTA PROTIV Albanaca u svojoj državi, nego se pitam šta takve velike patriote poput tebe misle o tome. Meni ne bi smetali Albanci, ukoliko bi prihvatili Srbiju kao svoju državu, i ponašali se prema njoj onako kako priliči. Ovi, pak, Albanci, ne žele Srbiju. Ne žele nas. Tačka. Pametni ljudi.
    Elektro, žao mi je što se ti tako osećaš, ali Kosovo je sada njihovo, ti si pripadnik manjine, i verujem da te niko neće dirati, ni tebe ni tvoje. Oni sada imaju šta su hteli, i mislim da im se nikako ne isplati da ugrožavalu Srbe koji su ostali uprkos svemu. Bićeš dobro, u to sam uverena. A možda se svi jednog dana okupimo u EU:)
    Btw, najviše volim da naljutim ABF, baš mi prija tako nešto.... Prosto obožavam taj njen ni na čemu utemeljen patriotizam...

  • At 18. februar 2008 9:49:26, Galadriel

    Još nešto: ti huligani koji mi razbijaju grad su samo potvrdili da su glupi k'o noć, jer su ih izmanipulisali očas posla. Pa kome je, pobogu, skrivio Mek, kome su skrivili nesrećnici čije su trafike i izloge razlupali? Debili napadaju ambasade, lupaju automobile i napadaju novinare... Te velike Srbe bi ja onako vaspitno spakovala u kamione, pa izručila negde u nekoj pustari pored granice sa Kosovom. Mislite da bi krenuli da ga "brane", da "ga ne daju"? Vratili bi se krotko u kamione i molili da ih vrate u tople beogradske kućice. Veliki Srbi, ha! Veliki debili, pre bih rekla!

  • At 18. februar 2008 10:32:39, lagonda

    Mi nismo spremni sami za sebe...

  • At 18. februar 2008 10:55:58, Millica (Neregistrovan)

    Slažem se sa Fatalnom, potpuno...Toliko!!!

  • At 18. februar 2008 14:21:53, krakov

    Sa Albancima je tesko ziveti, to zna svako ko je s njima ziveo. Ali ipak bi mi bilo draze da su oni tu i da je Kosovo ostalo - da nismo imali nesrecu od Milosevica na vlasti, sa njima bi se mogao naci zajednicki jezik. Ja sam Srbin i patriota, sto mi nije smetalo da ucim albanski, imao sam i devojku Albanku i ne bih imao nista protiv da moje dete studira zajedno sa Albancima. Postujem Albance, ali ne dozvoljavam da otimaju moju zemlju - koliko je moja toliko je i njihova, to je fer. Ja sam odrastao u velikoj, lepoj i sharenoj SFRJ, kojom si mogao danima bez prestanka da putujes i da otkrivas njenu raznolikost. A onda je moj svet poceo da se smanjuje. I smanjuje i smanjuje. Verovatno su slican osecaj imali ljudi kojima su oduzimali kuce posle II sv. rata i ostavljali im po jednu garsonjeru u kuci koju su sami gradili: odjednom ne mozes da se kreces kroz prostorije sopstvenog doma, a one su pune tvojih tajni, tvojih secanja, pune tebe na svakom koraku. Medjutim, pravo ipak postoji u svetu i otimacina ne moze da traje zauvek, kao sto se komunisticka nacionalizacija ponistava, tako ce se nakon par decenija ponistiti i americka okupacija Kosova.
    Tebi je draze da budes gradjanka Evrope nego Srbije, ali ni tebe ni mene Evropa ne zeli, kako to ne vidis. Kao i Hitler, zele samo da imaju prolaz kroz koridor E10, mi im ne trebamo. A ni ja vise ne zelim Evropu. Ne treba mi da se uvlacim u dupe nekome ko mi unistava dom u kojem zivim. Za Srbiju u Africi - Vladimir Krakov

  • At 18. februar 2008 16:07:21, glumac

    Oni koji su sinoć po Beogradu, Novom Sadu i drugim gradovima Srbije protestvovali mislim da ni na karti ne znaju pokazati Kosovo, ali važno je da vrište ulicama, razbijaju i time dokažu svoju neizmernu ljubav. Bolje da su otišli na Kosovo da grade puteve, porušene kuće, da pomognu ljudima, da na društveno korisniji način potroše tu svoju divljačku energiju.

  • At 18. februar 2008 16:15:52, niko

    Galadriel, pusza. Dok je tebe i slicnih - ima nade za nas.

  • At 18. februar 2008 16:16:02, niko

    Galadriel, pusza. Dok je tebe i slicnih - ima nade za nas.

  • At 18. februar 2008 16:28:56, Galadriel

    Niko, i ja tebi šaljem poljubac. Hvala! Ima nade.
    Gospodine Krakov, ja sam rođena u SFRJ, završila školu u SRJ, našla stalni posao u SCG, a sad živim u Srbiji. A nisam se mrdnula iz rodnog grada Beograda. Ovim što sam rekla u postu ne želim da umanjim ljubav prema zavičaju ljudi koji su sa Kosova, nemam na to pravo, ja samo gledam na celu ovu priču iz svoje perspektive. Meni je dosta foliranja, preterivanja, laži. Ja hoću u Evropu, jer mi Srbija ništa vredno pomena nije dala. Da li nas Evropa zaista hoće ili neće, nije emotivna kategorija. I baš me briga treba li im koridor ili ja. Meni ta Evropa treba, da bi dete koje sam rodila, i ono koje želim da rodim imali veće šanse za obrazovanje, posao i normalan život. A usotalom, hoću i ja da svoje vreme na ovoj zemlji provedem baveći se lepšim stvarima od pukog preživljavanja i snalaženja.
    Sa pravne strane, ovo jeste otimačina, i na to treba reagovati, to ne sporim. Ovo treba da bude rešeno na mirniji, pravedniji način. ali ne odricanjem od budućnosti moje dece, to ne želim.
    Glumče, takvi i ne umeju da grade, niko ih nije naučio, jer ceo život samo gledaju kako se ruši. To je tragedija...

  • At 18. februar 2008 16:30:54, Thorn

    AKO NEKOME JOŠ NIJE JASNO....

    'Pravo ipak postoji u svetu i otimacina ne moze da traje zauvek, kao sto se komunisticka nacionalizacija ponistava, tako ce se nakon par decenija ponistiti i americka okupacija Kosova.'

    Pozdrav za Vladimira Krakova !


    A to koliko se polomiste oko par stotina huligana , umjesto da se bavite KRUPNIJIM stzvarima samo govori o vašoj inteligenciji

  • At 18. februar 2008 17:03:11, Galadriel

    Trnčiću, pročitaj pažljivije šta sam napisala.

  • At 18. februar 2008 17:55:06, undergroundlight

    Meni samo nije jasno kako tebe Srbija ,nacionalisticka, kako je nazivassprecava da u Evropu odes?

  • At 18. februar 2008 18:53:00, glumac

    @Galadriel: Upravu si. Mnogi od njih su naučili samo da krenu da uništavaju, da lome, ne razmišljajući ni o čemu. Pa sve će to na kraju oni platiti iz svog džepa direktno ili indirektno, ali oni o tome ne misle. Svi oni kreću u ime pravoslavlja da brane "svetu srpsku zemlju" a ne znaju da ih to pravoslavlje poziva na mir i toleranciju. Strahota!

    @thron: Važnija stvar od toga što su mi ljudi razlupali pola grada jer je Kosovo ne zavisno je šta. Meni je trenutno NAJVEĆI I NAJVAŽNIJI problem što ja Novim Sadom ne mogu da prodjem od retarda koji lome sve pred sobom . Ne mogu da utičem ni na jedno ni na drugo, ali mogu da pričam o onom što mi je bliže. Prvo da rešim probleme u svom dvorištu pa ću dalje.

  • At 19. februar 2008 9:39:58, Galadriel

    Undergroundlight, ne pravi se blesav(a)... Ja hoću Srbiju u Evropi. ja volim svoj grad, volim svoju zemlju, i želim joj dobro.

  • At 19. februar 2008 10:09:43, undergroundlight

    Ja se ne pravim blesav, ali ti ocigledno da ni sama ne znas o cemu pises.

  • At 19. februar 2008 10:09:50, undergroundlight

    Ja se ne pravim blesav, ali ti ocigledno da ni sama ne znas o cemu pises.

  • At 19. februar 2008 10:46:06, Galadriel

    Ja vrlo dobro znam o čemu pišem, ali ti nećeš da razumeš.

  • At 20. februar 2008 3:04:46, Anoniman (Neregistrovan)

    Prestanite da citirate b92, muka mi je od svih vas koji ne koristite sopstveni mozak za razmisljanje. Uskoro cete da dobijete i drugi kanal B92 "dizajniran po ugledu na CNN" pa cete mozda jos malo da prosirite frazeoloski recnik... Huligani!! Da, bas! Mogli su da prenesu to onako kako jeste ostrascena masa, demonstranti kojima je puko film da slusa i dozvoljava sranja iz dana u dan. Kad su palili skupstinu bili su heroji sad su huligani. Kako vas bre nije sramota kad se pogledate u ogledalo? Ne podrzavam da se lomi i unustava, ali sta sad! desilo se i eto... Niste gledali snimke zapaljenih automobila na demonstracijama u Francuskoj, ma da ne nabrajam. Oni su demonstranti nasi su huligani, i eeeeeeeeeeeeej zemljo otvori se, nisu se na utube setili da stave snimke mirnih protesta iz Cacka, al zato sve prsti od tz. huligana. Odvratni ste mi svi zajedno sa njima. To je prva i osnovna stvar koja govori o ovom narodu, nije stvar u politicarima vec u ljudima. Postoje situacije kada moze svako ko kako hoce, i postoje situacije kada cela nacija treba da dise ko jedan, a kad niko o tome nema svesti onda je sve izgubljeno. Sad je vama bitno sto su oni huligani, i ju Boze sta ce reci svet, a nije vam bitno sto ste spremni da drugima ljubite guzice i da klecite pred svima za saku dolara... Bedno prebedno, bedno da bednije ne moze biti. Samo jedno zaboravljate da se na onaj svet ide praznih dzepova... Pa sta sto biste hteli vecu platu, i bolji telefon i dobra kola, jebiga ako sad serete po onim ljudima sto zive na Kosovu i po onima sto vam zive mozda u komsiluku koji bi se i vratili a nemaju gde, pa dzaba vam sve pare sveta kad ste duhovni sljam... Oni smradovi sa studiaB pre koji dan prikazuju snimak kako na Avali novi vlasnik hoce da raseli 8 porodica sa Kosova koje nemaju gde, pa pustaju neku nemustu zbunjenu koja ce kao da stare smesti u socijalne ustanove a drugi pa jebiga nek se snadju, pa zatim ide snimak kako se 80mil biti ulozenu u rasvetu zemunske gimnazije i nekih drugih koga boli qrac za njih zgrade.... Vrlo pohvalno...
    Ovaj sto bi da se seli, nek se iseli sto pre, da vidi kako je lepo tamo, iz iskustva pricam, bas bi trebalo da ode, to je jedno vrlo lepo iskustvo, puno divnih situacija...
    Galadriel, devojcice Srbija je u Evropi, paz majku mu, sve je u globalizaciji, al nek se Kosovo odvoji pa da bude i ono globalno... Gde je tu logika, razjedinjujemo se da bi se ujedinjavali hmmmm divota...
    Pa gde god da odes sa tim pasosem koji imas nebitno da li je u njemu viza ili si konacnu EU, pa i dalje si srpkinja, (ili mozda nisi?) pa i dalje ce te gledati ispod oka u vecini slucajeva, ne zato sto su ti huligani narusili ugled, nego zato sto smo ga svi mi narusavali zajedno racunajuci i mene sto dozvoljavam sebi komunikaciju na ovom nivou sa tobom i drugima, a racunajuci i tebe jer ne gledas stvari siroko i ne znas definiciju reci "saosecanje", slobodno pogledaj Vujakliju, ili Webster mozda ti je drazi, pa ces da naucis da nije bitno dobro pojedinca i da ti lepo zivis i putujes po belom svetu bez vize na put verovatno sponzorisan od strane drugih, nego je bitno dobro svih pa i onih koje ne poznajes licno a mozda i onih koji nocima ne spavaju jer su sad deo KosovA drzave, a inace su spavali ogradjeni zicama, ali ok. bitno da je b92 preneo sve snimke jadnih Albanaca u raznim situacijama sto ti verovatno dade ideje kako bi neke trpala u kamione... Nemoj da se plasis huligana molim te, plasi se same sebe. Od huligana ces da pobegnes na dugu stranu ulice (kako prenosi B92) od sebe nema sanse ...
    Veliki pozdrav
    Ivana
    Mrzi me da se logujem stvarno....

  • At 20. februar 2008 3:20:59, Anoniman (Neregistrovan)

    Jos stvarno samo recenica, promaklo mi da imas i dete... Bogu hvala te nocas bezbrizno spava na toplom u Beogradu, kladim se da je vec bilo bar jednom na moru, nemoj pogrsno da shvatis, Bogu hvala te je tako, al ne znam da li gledala onaj snimak za Novu Godinu kad daju poklone srpskoj deci sa Kosova, lik ih pita sta biste voleli da dobijete, a jedna mrvica mala ljudska kaze "Milka cokolodu od 300 grama" Koliko ih mesecno pojede tvoja porodica? Shvatas poentu... Tako je to u zivotu... Zelim ti brz ulazak u Evropu...
    Ivana

  • At 20. februar 2008 11:00:09, Galadriel

    Dakle, da počnem: može li neko da mi se skine više sa tim pljuvanjem B92?! Kako to, majku mu, svi pljuju B92, niko da odreaguje na RTS, Pink ili TV Most?! Šta vam to fali na B92? Prosejte malo informacije, razmislite, pa odlučite u šta ćete verovati. Ja tako radim.
    Drugo, nisam se radovala paljenju skupštine 5. oktobra, to je jedino što sam zamerila demonstrantima tog dana. Da, gutala sam suzavac isuviše dugo i često da bih se nazvala huliganom. Postoji razlika, jer demonstranti ne kradu patike iz radnji koje su polomili.
    Treće, nisam devojčica, imam 33 godine, i nije briga ni tebe ni druge da li sam Srpkinja ili nisam. Možda sam i Albanka? Slovenka? Mađarica? Američki špijun koji odlično govori srpski? Da li biste me više mrzeli u tom slučaju?
    Dalje: država Srbija ne bi znala šta će sa Kosovom ni kad bi ga dobila na tacni, i to je činjenica. Država Srbija nije umela da ga sačuva proteklih decenija, te su ga drugi pametnije iskoristili.
    Žao mi je ljudi koji žive u kampovima, žao mi je dece i ljudi koji sada žive na Kosovu, ali isto tako znam i ljude sa Kosova koji su po Beogradu izgradili kuće i stanove, prodavši pre toga sve Šiptarima. Oni su izdali svoje sunarodnike, ne ja time što hoću Srbiju u EU.. Da su ti ljudi ostali na Kosovu, sad ne bi pričali o 10% Srba. Šta je njima bilo bitnije: bolji život ili Kosovo?

    Ja sam ovde rođena, ja sam svoju kuću pravila na kredit, koji ću još dugo, dugo otplaćivati. Moje dete jede milka čokolade, i bilo je jednom na moru, hvala na pitanju, i nemoj od mene praviti bezdušnu kučku takvim komentarima, jer to nisam.
    Saosećanje, draga Ivana, ne podrazumeva samodestrukciju.
    Da ponovim, ko je izdao Srbe na Kosovu: oni koji su ih ostavljali tamo proteklih decenija, u potrazi za boljim i srećnijim životom, ili ljudi koji misle kao i ja, koji žele EU, koji žele te kuće, bolje plate, kola, telefone, putovanja (ti ih sigurno ne želiš, suviše si požrtvovana)?

  • At 20. februar 2008 19:08:54, Anoniman (Neregistrovan)

    Dakle i ja da pocnem, kao sto mozes da primetis ja sam u svom postu navela takodje i studioB, mogla bih da navedim i druge ali stvarno sam zauzela vec vise nego sto je uobicajeno prostora na tvom blogu, pa da ne sirimo pricu bezveze. Ako kazes "svi" pljuju b92, mozda tu ipak nesto nije u redu... Bilo bi skroz ok da samo ja jedna nebitna pljujem po b92, ako je to vec omasovljeno, onda mozda tu stvarno postoji problem... B92 je lepa moderna stanica sa finim spicama i lepo obucenim voditeljima koji finim mimikama lica i poigravanjem obrvica pokusavaju da pariraju svetskim uzorima, i sve je to fino i slatko, ali ocigledna politika te kuce je jasno usmerena na podrzavanje odredjenih politickih ideja a daleko je objektivnog izvestavanja o desavanjima u zemlji pa cak i u svetu. Izmedjuostalog, ja sam licno u jednom periodu svog zivota bila saradnik b92 i tacno znam kako se kreira program tacnije informativni program i otisla sam jer nisam zelela da budem deo svega toga. Veruj mi da od tad cisto sumnjam da se nesto promenilo. Ja ne pripadam ni jednoj partiji, niti sam ikada u zivotu, isto kao sto bih sebi pre ruku odsekla nego glasala za radikale ili bilo koju stranku koja je imala udeo u vlasti onda kada je sve krenulo nizbrdo, ali pokusavam da sagledam situaciju iz svih uglova. Nisu svi ljudi koji bi zeleli Kosovo u Srbiji nacionalisti, niti je sve belo i crno. Po tebi ispada da treba da pustimo Kosovo, da bismo postali EU. Ja ne vidim da je to moralna opcija. Po tom principu daj da damo Vojvodinu Madjarima za dobar popust na sir i kobasice... EU nije opcija koja je draga svima, mnogi nemaju predstavu sta sve integracije podrazumevaju, nisu Eu samo prava vec i OBAVEZE! Mnoge od tih obaveza narod kao narod nije spreman da prihvati i da se prilagodi. Kakva je korist svih drustvenih slojeva Srbije od EU? Mnogi nemaju ama bas nikakve koristi, eventualno mladi koji bi se skolovali negde (a sve to kosta, nije za krompire i nismo svi mi za stipendije - ako se secas rezultata srednjih skola koji govore da treba da prestanemo da se busamo kako nasa deca uce najteze lekcije u skolama i sva su genijalci, realnost je da su bili skoro najgori ili mozda cak i najgori od sve dece u evropi...) I td..
    Stvarno mi nije bitno sta si po nacionalnosti ali kontam da si Slovenka ili stogod drugo ne bi patila za EU, vec bi lepo otisla po svoje papire kao i mnogi drugi koji su imali to pravo i iskoristili ga. Drugo ne bih te mrzela ni da si Marsovac jer to jednostavno nije u mojoj prirodi, i igrom slucaja imam prijatelje bas svih nacionalnosti koje si nabrojala, a najbolja prijateljica mi je Amerikanka ni manje ni vise nego zaposlena u oruzanim snagama USA... Nemoj da mesamo babe i zabe, nije sve tako jednostavno. Mozes da budes devojcica i sa 53, bilo bi cak i bolje da posmatras stvari iz decije perspektive, oni misle srcem a ne novcanikom...
    Kosovo je grozna tacka srpske istorije, sve je radjeno da ovo sto de desava bude izvedeno, ja govorim o tome da ovo nije trenutak da izrazavamo stavove koji se cuju ovih dana. Ne moze da se osudjuje saka pojedinaca i plasira to kao udarna vest onda kad postoje mnogo dublji problemi za resavanje, ne mogu da se kupe politicki poeni u trenutku kad treba da se pomogne drugima kojima je ta pomoc neophodna. Ja ne mislim da cemo mi vratiti Kosovo, mislim da treba da se odcepimo sami od sebe jer nismo ni za sta. Jer ne gledamo dalje od sopstvenog plota osim u slucaju kad treba da se vidi s kim se krese komsijina zena i sta je stavila na sporet da kuva...
    I ja sam ovde rodjena, svoju kucu nisam ni pravila jer za to nemam uslove pa zivim po tudjim kucama, verovatno nikad necu ni imati mogucnost da podnesem za kredit, nemam decu pa sama jedem cokolade i svake godine idem na more, zivela sam u inostranstvu, i skolovala sam se u inostranstvu i nisu mi to poklonili dugi nego sam sama svojim radom poklonila sebi. Isto tako sam i udovica od svoje 25 i znam sta znaci izgubiti najdraze. I nazalost sam suvise rano shvatila sta je najvaznije u zivotu, a to svakako nisu plate, kola, telefoni i putovanja, i u tom smislu jesam pozrtvovana dovoljno da sam u svakom trenutko spremna da skinem sa sebe da bih dala drugome kome je to potrebnije. Ali predpostavljam da se ta lekcija uci tezim putem, ljudi zive uljuljkani laznim idejama da ce ziveti vecno, da nista lose ne moze da se desi njima licno i da ih tudja tuga ne dotice, svi smo mi krivi G. krivi smo kao ljudski rod jer "covek je coveku vuk". I ja bih pasos bez viza, da odem da vidim prijatelje, da ostanem koliko mi dusa iste, al ne po svaku cenu, i ne po cenu trgovine ljudima ne po cenu pristajanja na ucenu. Tuzno je svtarno sto smo ko jeftine kurve (uz duzno postovanje te profesije), prodali bi sebe, samo da bi nas formalno gledali boljim ocima, a cinjenica jeste da i da smo deo EU, i dalje bi nas istim ocima gledali, suvise smo dugo radili na losem imidzu, i suvise smo loseg karaktera. Za nas kazu prodali bi dusu, prevrtljivi, svakakvi, za Albance kazu- ljudi od reci... Pa i to nesto govori, tuzno al istinito, prodali bi dusu, pa to i potvrdjujemo....
    Moj post nije bio upucen samo tebi vec i drugima koju su komentarisali i sad je previse otisao off-topic pa cu se ja ovde definitivno zaustaviti. Daleko bilo da mislim da si bezdusna kucka, mislim da imas mnogo kvaliteta koje iskazujes i ovde na svom blogu, ali je cinjenica da isto tako mislim da stvari gledas suvise usko i kroz svoje interese, a ja nekako ne postujem previse tu ljudsku osobinu.
    U svakom slucaju, svima nama zelim bolji zivot.
    Hvala sto si dozvolila i drugo misljenje na svom blogu, bez brisanja komentara...
    Pozdrav
    Ivana

  • At 21. februar 2008 9:26:26, Galadriel

    Ivana, hvala ti što si smirila strasti, jer smo se raspravljale suviše žučno, suviše gorko. nije, uostalom, ideja da se krvimo oko malih razlika u mišljenju, jer, kako vidim, više je stvari oko kojih se slažemo nego onih koje nas razdvajaju.
    Pogodila si i ti mene i ja tebe. Pročitala sam tvoj komentar sinoć, razmišljala o onome što si rekla, i tek ti sad odgovaram.
    Želim i tebi i sebi i svima nama da ovako prestaju ružne reči i ružni događaji. Ovako lako, sa razumevanjem.
    Da budemo ljudi, a ne zveri.

  • At 21. februar 2008 9:46:22, Дух Анацеае (Neregistrovan)

    Хм... можда је оффтопиц али пре неки дан сам добила следећу СМС поруку: "Отварањем ове поруке, убили сте Шиптара! Судећи по вашем осмеху, види се да сте уживали. Помозите СРПСТВУ и шаљите овај СМС даље! Живела Србија!"
    Насмејала сам се... Чини ми се да ми Мађари и остале мањине у Србији више волимо Србију него што је воле Срби... А у Уставу нас зову "остали"... Можда и грешим али како је то тужно...

  • At 21. februar 2008 9:54:07, Galadriel

    nije offtopic. potpuno se uklapa u moju predstavu Srbije. da, Anaceae, potpuno si u pravu.

  • At 21. februar 2008 10:17:16, navodno

    najvise voim ove sto su "studirali u inostranstvu" pa shvatili kakvo je zlo Evropa i vratili se u ovaj raj. Par meseci po petom oktobru nisi mogao da nadjes ni jednog glasaca radikala ili socijalista, svi su bili demokratski nastrojeni, oni koji to nisu mogli da izgovore nisu ni izlazili nigde iz jazbina. Onda je Kostunjavi zapoceo svoju igru koja kulminira ovih dana. Sve patriota do patriote, sve neki sto ne mogu da veruju kako neko ne voli Srbiju onoliko koliko je ni vole, neka ruse, vazno je da vole otadzbinu, neka ministri kradu, vazno je da ne daju Kosovo, neka daju Kosovo, vazno je da se busaju u grudi da ga nece dati, neka psuju, pljuju, lazu, otimaju vazno je da se krste sa tri prsta. To sto se jednom rukom krste a drugom hvataju za dugme kad vide popa nema veze (staro komunisticko verovanje, Kad vidis popa uhvatis se za dugme i onda ti pop nece doneti nesrecu?!)
    Kakvo bre smirivanje strasti, pa sledece je Neka ubijaju vazno je da Srbija zivi. Nema smirivanja, ovakvoj bagri treba pokazati zube, brzo da se vrate u one rupe iz kojih ih je izvukao zvezdan jovanovic.

  • At 21. februar 2008 10:54:22, jane doe

    @ galadriel, pozdrav. meni ne bi smetalo da je u srpskoj skupstini sedeo albanac. ali ne razumem zasto bi moje dete trebalo, u tom slucaju, da uci albanski u skoli, s ozbirom da zivim u vojvodini :). nema mi to puno smisla :).
    anaceae, ta poruka je zezanje i ne poziva na boj, molim te da to razjasnis. a kako treba, po tebi, da stoji u ustavu? jel ti problem sto su srbi na prvom mestu ili sto nisu nabrojene nac. manjine, nego je receno "ostali"? ili samo terba da stoje srbi, pa se kao ovi ostali tu podrazumevaju sa malim nijansama ko je kakvog porekla? ne salim se sad, ozbiljno i mirno te pitam. a pitam te ovde, a ne privatno, zato sto... mi nemamo sta da krijemo :) (al poruku si vala i mogla)

  • At 21. februar 2008 11:10:21, Дух Анацеае (Neregistrovan)

    Џејн Дое наравно да је СМС зезање зато сам се и насмејала истој поруци. А јел се то учење језика односи само на Албанце или и на Мађаре? Тј јел би ти сметало да ти дете у Војводини учи мађарски или словачки језик? Ја би лично волела да стоји да је Србија држава свих народа који у њој живе или бар свих њених грађана. А моје мишљење је тотално небитно. Волела бих кад бих могла себе назвати Српкињом Мађарског порекла ал не мере.

  • At 21. februar 2008 11:23:57, jane doe

    naravno da mi ne bi smetalo i ti to dobro znas. ne znam sad za slovacki :), ako bas ne mora, oni su mi mirniji malo od vas :). salim se. dakle, odgovor je NARAVNO DA NE! sto se tice ovoga oko ustava... ne znam sta da ti kazem. zemlja u kojoj zivis se zove Srbija, i ne razumem zasto ti to smeta, ali prihvatam da ti smeta i videcu sta mogu da ucinim za tebe :). mislim da je vecina evropskih ustava, ukljucujuci i madjarski, nacionalna. nije taj prefiks nuzno los. prosto tako stoje stvari.

  • At 21. februar 2008 11:31:25, Дух Анацеае (Neregistrovan)

    Па Џејн Србија ни дан данас не зна да је национална... још увек је више Југословена и Црногораца, и мешанаца, и неопредељених :Р И да додам још они који добијају изборе добијају их на бази гласова националних мањина тако да само мало више уважавања не би било на одмет... јер ако се чује глас Мађара или Санџаклија то се одмах схвата као сепаратизам, и ето Косова опет и опет...

  • At 21. februar 2008 11:38:28, vrabac

    @anaceae
    Cek' bre Anchi, kako to sad Madjarica iz Bjelopavlica !?!? :) (zbun)
    Nisam znao da si madjarica, u tom slucaju svaka cast za cirilicu :)
    A sad ozbiljno, ne vidim sta ti smeta u formulaciji u ustavu. Normalno da drzava treba da bude drzava svih njenih gradjana i da svi treba da budu ravnopravni pred njim , ali na ovaj nacin se samo podvlaci ko je tvorac te drzave. Mnogi evropski ustavi imaju takvu formulaciju. Ne znam bas tacno za madjarski ustav, ali bas nesto sumnjam da je mnogo drugacije i mislim da je to ok. A i u Madjarskoj ima nacionalnih manjina...A to da neki Madjari mnogo vise Srbiju od mnogih Srba potpisujem. Licno sam se vise puta uverio.
    @galadriel&Ivana
    Procitao sam vasu raspravu, i cini mi mi se da je dobro sto ste spustile loptu, svi smo malo nervozni ovih dana. A obe imate pravo po nekim pitanjima. Ma Srbija je muka jedna velika. :)))
    Inace slazem se sa Ivaninim misljenjem o b92

  • At 21. februar 2008 11:44:21, vrabac

    Izostavih glagol, htedoh da kazem:
    A to da neki Madjari mnogo vise VOLE Srbiju od mnogih Srba potpisujem.

  • At 21. februar 2008 11:49:04, Дух Анацеае (Neregistrovan)

    #Врапче па то и говорим... Од мајке која води порекло од Бјелопавлића, па Бјелића који живеху негде око Пећи, па са Чарнојевићом стигли у Војводину где су постали Белићи, и од тих Белића најнесташније Турци назваше Чипле (разбојници, битанге, коњокрадице) па настану Чиплићи што је презиме моје мајке, и оца обичног банатског Мађара :)... Пусти ме бре видиш да сам контрадикторна самој себи и своме ненационалном бићу, ал понављам нервира ме кад мени оваквој ћирилица драга а већина Срба које познајем манџа латиницу... у ствари тотално је небитно писмо и брљавим и извини Галадријел што смо овако банули :(

  • At 21. februar 2008 12:10:02, raban

    ...Galadrijel, podržavam!!... ali se slažem i da je B92 takav, kakav je - odvratno jednosmeran!... al' isti su i RTS i svi ostali... isključiti medije, a uključiti mozak...

    ...interesantno je koliko se ustvari slažemo oko većine... sve je šareno, a svađamo se kao da je crno-belo...

    ...SMS??... hmmmm... mnoge stvari počinju zezanjem... sa nekim stvarima se ne šali!!!... kroz zezanje se na neke stvari navikne, pa ih kasnije, kad krenu, doživljavamo kao normalne... nažalost, mnogi i "Lepa sela lepo gore" ne doživljavaju kao antiratni film, nego vade "smešne" replike, koje van konteksta imaju grozan prizvuk... pa im pojedinačne scene služe kao objašnjenje ili opravdanje za postupke...

  • At 21. februar 2008 12:13:14, Galadriel

    Anaceae, Vrabac, Džejn, slobodno vi pričajte, ne ljutim se:)
    Samo da se osvrnem na pitanje jezika: deca treba da uče jezik sredine u školi: tamo gde je mnogo komšija Mađara, Srbi i ostali treba da nauče mađarski, tamo gde je mnogo Šiptara, da se uči albanski. To važi i za slovački, itd. Pošto prognoze kažu da će do 2040. biti Albanaca sa Kosovoa koliko i Srba, čini mi se da ćemo svi imati albanski u školi, i Vojvođani, i u centralnoj Srbiji, i naravno, južna Srbija.

  • At 21. februar 2008 12:25:10, jane doe

    ok, sad sam se iznervirala. htela sam da pitam anaceae... na kakvo uvazavanje mislis? ali pricacemo vec. iznervirala sam se zato sto.... sms poruka jeste smesna i ni jedan rat nije poceo iz zezanja. svasta. i necemo uciti albanski u skolama, zato sto oni ne zive ni sa kim i ne zele da znamo njihov jezik i ja ne zelim da znam njihov jezik. jel znas sta znaci rec siptar? ne znam ni sto pricam o ovim glupostima. vrabac, brani me ako me neko bude dirao :).

  • At 21. februar 2008 12:32:14, Дух Анацеае (Neregistrovan)

    Е Галадријел око овога се слажем... али... у нашим је школама језик мађарски је био обавезан али није улазио у просек а укинут је негде око 91 чини ми се... Елем... Вид мене, отац Мађар па не знам Мађарски, тако је он желео... или мама јер се зна а стереотип је да у браку Мађар је тај који носи сукњу тј жена се све пита ;) Многи сматрају да не треба знати језик мањине јер ако живе у Србији ваљда треба да причају српски језик... Међутим, у средини где ја живим у јавним службама (епс, птт, банке, општина, социјално, пензионо) па и у трговинама наравно углавном су запослени Мађари јер знају оба језика док Срби (укључујући моју мајку која није могла добити посао јер не зна мађарски) што ти кажеш муууууууу! Знањем језика мањине у својој средини постајеш конкурентан у сваком виду... а и колико језика знаш толико и вредиш... А ми остали који не знамо блејимо или мучемо и онда су нам опет криви ти (ми) Мађари... Не знам јел ме неко разумео јер ја себе нисам :)

  • At 21. februar 2008 12:34:10, Дух Анацеае (Neregistrovan)

    Вид вид Џејн... ај на мсн ако смеш :Р
    И да - тебе овде не сме нико да дира :)))

  • At 21. februar 2008 16:35:42, machor

    baš ste se u raspravu dali :)

  • uto - 12.02.2008,12. februar 2008 16:20:52
    drooooool

    Da, priznajem - ja sam debil. Definitivno. Potpuni kreten.

    Ako ste se pitali čemu služi interna komunikacija - ne služi ničemu. Ako ste se pitali kako se to radi - lako - uzmeš kilo laži, pola kile foliranja, na vrh kašičice mozga, kilo i po spletkarenja, i gotovo. Dobiješ program koji isključuje ljude, a uključuje gomilu gluposti. I zajebeš debila punog entuzijazma. Fantastičan recept.

    Ja sam imbecil. moron. Ne zaslužujem uopšte da radim, toliko sam glupa. Zato što hoću da radim, da ne lažem, da ne spletkarim.

    Ako ste se nadali da se neka kompanija u Srbiji bavi internom komunikacijom, zajebali ste se.  Ja se time sigurno ne bavim.

     

     
    reče Galadriel Permalink ¤ 3 comments


  • At 12. februar 2008 16:44:06, ShArGaRePiCa

    Shta bi?

  • At 12. februar 2008 21:18:30, shmizla

    bolja si ti od toga.. ajde, glavu gore!

  • At 13. februar 2008 9:26:56, Galadriel

    Šmizlice, ti si onomad lepo opisivala ko i kako radi po vrlim nam velikim i moćnim firmama. Dogodio se klasičan zajeb jednog birokratskog mehanizma, potpomognut spletkama snobova na određenim pozicijama. "Zašto da talasaju kad ne moraju", reče lepo moja kuma.
    Samo, bili su mnooogo gadni, pošto sam bila na korak od početka, gotovo 99% sigurna. Ali naravno da su me zajebali, neće valjda da dozvole da jedna normalna žena puna entuzijazma zaista omogući pravu komunikaciju - koga je uopšte briga šta zaposleni misle?

  • čet - 31.01.2008,31. januar 2008 14:42:15
    radoholičarka

    Neverovatno, ali čak se i rad ponekad isplati....

    Vila će se od sredine februara baviti internom komunikacijom. Strategija napravljena, plan se razrađuje, još samo da potvrde da li sam ja sve to dobro zamislila, pa da počnem.

    Uvodiću intranet, uređivati interne novine, organizovati mnogobrojne aktivnosti za zaposlene moje banke. Ubediću direktore da pišu interne blogove. Napraviću wiki banke. Organizovati događaje, pisati, projektovati.

    SharePoint Portal 2007 - njemu se posebno radujem - ako uspem da ubedim ekipu da se cifra isplati. PowerPoint, Visio...Ok, naravno Word. Ponekad.

    Kućo moja, retko ćemo se viđati. Kćeri moja, nauči već jednom da čitaš, da se dopisujemo u mesindžeru Dragi mužiću moj, povremeno ćemo se viđati između sastanaka. Prijatelji, roditelji i ostali, videćemo se... kat-tad.

    Interni komunikator.

    Borba se isplati.

     
    reče Galadriel Permalink ¤ 15 comments


  • At 31. januar 2008 14:57:09, ShArGaRePiCa

    Nicam ni sumnjala u tebe....

  • At 31. januar 2008 15:09:00, margo

    kaze se cumnjala!

  • At 31. januar 2008 15:12:51, ShArGaRePiCa

    IzhFinjaFam ce, pWoFeCowka... :oP

    Elem... NiCam ni coomnjala

  • At 31. januar 2008 15:18:26, margo

    pod ctawe dane zweciji jecik ucim:)

  • At 31. januar 2008 15:23:41, ShArGaRePiCa

    Ide ti... od shapitze... nego "u" ce pishe kao "oo"... oFo ti je becplatna lektzija, matowa ;o)))

  • At 31. januar 2008 15:25:00, margo

    a jew mowam i da ce izbwecim kad napicem oo?:)

  • At 31. januar 2008 15:30:58, ShArGarePiCa

    Nemash "sh? :o)))

    Oobitje naC Fila... :o)))

  • At 31. januar 2008 15:41:06, margo

    ja micwim da nije oowedoo da nac ignowishu(pwace oo shapitze)

  • At 31. januar 2008 15:49:56, Galadriel

    Vila vac neće oobiti, vec ljooooobiti:)))))

  • At 31. januar 2008 15:52:40, margo

    wiwa naoocila oo pwe mene:)

  • At 31. januar 2008 16:17:19, ShArGaRePiCa

    Hahahhahahhahhaa.... shashaFa je'na maWgo :o)))

  • At 31. januar 2008 16:31:26, shmizla

    Bravo drugarice!

  • At 31. januar 2008 21:44:24, Nettle

    svaka chast! :o)

  • At 31. januar 2008 22:06:08, et (Neregistrovan)

    svaki gas se isplati!

  • At 31. januar 2008 22:26:29, machor

    e otkad tebe nisam video ovde! sve najbolje :)

  • čet - 06.12.2007,6. decembar 2007 15:42:46
    auuuuu.....

    Vila izgubljena u svetu biznisa:) Ljudi, nemojte uopšte da radite, to je bolest zavisnosti. Hoću kuuuućiii!!!!! Hoću da spavam, da se odmorim barem malo...

    Shvatih sad da sam duuuugo bila odsutna. Mislim da nisam čak ni bacila pogled na mojblog već najmanje dve nedelje.  A pisala nisam baš vrlo dugo...

    Tek, danas me je nespremnu dočekala nova naslovna stranica našeg bloga. Moram prvo da se naviknem, pa tek onda da zaključim koja mi se više dopada. U stvari, mislim da mi se ova nova već na prvi pogled više dopada. A čak imamo i smajlije u tekst editoru... I izgled moje stranice je nekako bolji.

    Još samo da stignem da prošetam blogovima svojih omiljenih blogera. E, to je već teži deo!

     

     

     
    reče Galadriel Permalink ¤ 4 comments


  • At 6. decembar 2007 21:41:11, etotako (Neregistrovan)

    Drž se u arbajtu. Za ono malo slobode koja će postati sve skupocenija i skupocenija i lepša kad je se dočepaš. Mada, lepa je svakako.

  • At 17. decembar 2007 22:53:18, jullie

    ;) pozdrav vilo :)

  • At 20. decembar 2007 16:52:33, Mungos

    I opet si u radoholičarskoj fazi... A meni nedostaje posao. Kažu - svako čudo za tri dana a nije tako... :O)))

  • At 4. januar 2008 16:36:34, MOJmentalni_kung_fu

    poljubac